Водка. Ебля. Телевизор

Водка. Ебля. Телевизор

января

"ВОДКА. ЄБЛЯ. ТЕЛЕВІЗОР." 18

5 історій про Київ, його пагорби, Хрещатик навесні, молодих романтиків та героїв, що заблукали у власних думках. Найконсервативніша вистава театру Переселенця: п’ять коротких п’єс Максима Курочкіна.

Режисер Ґеорґ Жено використовує назву самої поміркованої з них щоб запросити актуального глядача до розмови про щастя та його вбивць. Він нехтує прийомами псевдо-психологічного театру, відмовляється від ролі дизайнера слів та проріджувача сенсів. Маємо стриману текстоцентричну виставу про киян минулого та їхні наївні втечі від реальності. Поезії подружнього пекла, місто як механізм ейфорії, молоді ідіоти – базові теги режисерського пошуку.